NÁVODY

Návody jednotlivých možností přihlášení jsou uvedeny na internetových stránkách národní identifikační autority https://info.identitaobcana.cz/idp/".
Nejčastější příčiny problémů:
Pokud se přihlašujete pomocí bankovní identity zkontrolujte, zda-li je Vaše banka v seznamu podporovaných bankovních domů a zda máte tuto funkci aktivovánu v rámci Vašeho bankovního účtu, nebo bankovního účtu, kde máte vlastní přihlašovací údaje.
Pokud se nemůžete přihlásit pomocí občanského průkazu zkontrolujte:
  • Zda-li je Váš občanský průkaz vydaný po 1.8.2018 s aktivovaným čipem pro elektronickou identifikaci. Pokud nemáte aktivovaný čip, nebo jste zapomněli heslo, navštivte pracoviště úřadu vydávající občanské průkazy.
  • Pro přihlášení pomocí občanského průkazu potřebujete i čtečku karet podporující načtení čipu z občanského průkazu (bývá uvedeno, že podporuje eObčanku, eOP apod.) a staženou a nainstalovanou aplikaci eObčanka. Bližší informace o identifikaci prostřednictvím občanského průkazu jsou uvedeny zde.

Nejčastější příčiny a postupy řešení jsou uvedeny v části Návody platebního portálu.

Pro dotazy k Portálu občana nás můžete kontaktovat na mailové adrese: portal@mukyjov.cz.